סערת החושך • "זה מחזה נורא לראות ככה משפחה שלימה עם ילדים"

    דוד לזר | צילום: דובר חטיבת המשטרה No Comments on סערת החושך • "זה מחזה נורא לראות ככה משפחה שלימה עם ילדים"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלי כהן, חבר מועצת עיריית רעננה, ויו"ר הרשימה הדתית המאוחדת בעיר התייחס הבוקר (חמישי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי', לסופה הגדולה שפקדה את עירו בימים האחרונים.

    "אנחנו בעין הסערה למעלה מ10- ימים, החל מ-2 פיגועי הדקירה שאירעו אצלנו בעיר, מאז אנחנו בסערה מכל הבחינות, עברנו את סערת חברת החשמל, מכת חושך באזורים שלימים, משפחות רבות בלי חשמל", אומר כהן.

    לדבריו, דווקא העירייה באה מוכנה לסופה הגדולה, "העירייה התכוננה לעונת החורף, החל מגיזום ושאר עניינים, העירייה עשתה את המוכנות הראויה במקומות שאנחנו מורשים בהם, על פי החוק העירייה לא יכולה לגזום עצים מתחת קווי מתח, ביקשנו מחברת חשמל והיא אפילו לא יצאה עם מכרז לגיזום העצים".

    "אנחנו מנסים לפתור בעיות, ויש הרבה, כרגע, כולנו בצוותי חירום, למעלה מ10 משאבות ששואבים מים מבתים וממרתפים, בתי ספר, גני ילדים ובתי כנסת", אמר כהן והסביר כי "מכת הגשם הייתה אצלנו אתמול ברמות שהעיר לא הכירה. הגשם הגיע ל-70 מ"ל במהלך שעה וחצי, בשעה אחת העיר נשטפה".

    כמו"כ, הוא שב והדגיש כי "מחודש ספטמבר אנחנו עובדים ומתכוננים לחורף, הסופה הראשונה יצרה כמות גזם אדירה במהלך יומיים, פי 1.5 ממה שאנחנו גוזמים בחודש שלם, ובשל כך, עובדי העירייה עבדו במשמרות סביב לשעות. אישית הסתובבתי בכל חלקי העיר".

    לסיום אמר כי "אפשר להלין ולהאשים הרבה, אבל אני בוחר לנסות לתקן. אין ספק שצריך בעת הזו לדאוג לכל אותם משפחות, זה מחזה נורא לראות משפחה שלימה עם ילדים, חיים ככה".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות